مشاوره طراحی سایت یکی از کارهای مهم، تاثیرگذار، هزینهبر و چالشبرانگیز است. بدون مشاوره در این زمینه حتی اگر مجری سایت شما شرکت مایکروسافت هم باشد ممکن است مسیر درست طی نشود. مشاوره در این مورد بخصوص یعنی تبادل اطلاعات و همفکری. اطلاعاتی که زمینهساز تصمیمهای بهتر، مسیرهای کوتاهتر و هزینههای کمتر میشود. قبل از راهاندازی هر کار مهمی مشورت کنید خصوصا ساختن یک سایت خوب. این مطلب نگاهی است به روش درست و اصولی مشورت با اهالی فناوری در رابطه با راهاندازی سایت.
چرا باید قبل از شروع طراحی سایت مشاوره بگیرید؟
مشاوره بگیرید تا چرخ را از اول اختراع نکنید. طراح سایت ساختن سایت را میداند اما شما را نمیشناسند. او در مورد صنعت، حوزه کاری، نگرشها، مشکلات، انتظارات و حتی بودجه اطلاعات دقیقی ندارد. بنابراین بدون مشاوره چیزی خلق خواهد شد که ممکن است چکشکاری آن به قیمت دوباره ساختنش بینجامد. پس اولین فایده مشاوره شناخت کافی مجری از روند چیزی است که شما قرار است در سایت خود عرضه یا ارائه کنید.
مشاوره برای زمان و هزینه
مشاوره بگیرید تا بتوانید بر روی زمانبندی و منابع خودتان برنامهریزی کنید. برآورد هزینه سایت و همچنین تعرفههای قیمتگذاری که روی اینترنت هست تا حدود زیادی کلی است و بیشتر مشتریان را در سه تا پنج گروه دستهبندی میکند که ممکن است نیاز شما در هیج یک از این دستهها نباشد. مشاوره خوب و اصولی کمک میکند تعرفه دقیق سایت خودتان را بتوانید محاسبه کنید. همچنین زمانبندی اجرا ممکن است کمتر یا بیشتر از چیزی که واقعیت دارد ارزیابی و توافق شود که مشاور میتوند این خطا را نیز به حداقل برساند.
مشاوره برای کاهش اشتباهات
تجربه نشان داده که اکثر تعارضهای بین مشتری و کارفرما به دلیل عدم شناخت طرفین از شرایط یکدیگر و در نتیجه ذهنیتهای مبهم طرفین نسبت به یکدیگر ایجاد میشود. قراردادها و توافقهای حقوقی اگرچه در جریان هر کاری که دو یا چندطرف در آن درگیر هستند میتواند وظایف و تعهدات طرفین را به خوبی مشخص کند اما برای همین موضوع هم نیاز است که با دقت و وسواس عمل کنید و اینجاست که یک مشاور خوب نقش مهمی در به حداقل رساندن اختلافهایی که ممکن است طولانی شود ایفا میکند.
در جلسه مشاوره چه چیز هایی بپرسیم؟
پیشنهاد میکنیم برای اطلاعاتی که به آسانی در گوگل وجود دارد وقت مشاوره نگیرید. چک لیستی تهیه کنید و موضوعاتی را که قرار است در مورد آن بدانید را در گوگل جستجو کنید تا با ادبیات و اصطلاحات فنی طراحی سایت آشنا شوید. محدوده موضوعی و زمانبندی مشاوره را تا جایی که میتوانید کوتاه و مشخص کنید و از بیان موضوعات غیر مرتبط مثلا در مورد کل تجارت الکترونیک یا سهام آمازون یا سرمایهگذاران دیجیکالا، ... پرهیز کنید
.
مستقیم به اصل موضوع مورد نیاز خودتان بپردازید. موضوع مورد نظر شما اگر راهاندازی سایت است کلی و باز به نظر میرسد. دقت کنید بسیاری از افراد در گوگل جستجو میکنند مشاوره طراحی سایت . با شرکت ما تماس میگیرند، جلسه هماهنگ میکنند و همین ارتباط سایه سرآغاز همکاریهای بلند مدت فراوانی را ایجاد میکند. محدود کردن موضوع یعنی تمرکز کامل بر روی خواستهها.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ساعت:
۰۷:۲۹:۲۲ توسط:زهرا علی خوش موضوع:
نظرات (0)
سئو سایت
خدمات بهینه سازی و سئوی وبسایت
خدمات سئو سایت برای کسب و کار هایی که نیاز دارند خدمات و محصولات خود را به کاربران بیشتری نمایش دهند. سایت دیجیتال مارکتینگ آکادمی طراحان تمام سئوی سایت شما را به بهینه ترین روش ممکن انجام می دهد
خدمات سئو چه کاربردی برای سایت شما دارد؟
خدمات سئو مجموع کارهایی هستند که معمولاً توسط یک یا چند متخصص از آژانس دیجیتال مارکتینگ به صاحبان کسبوکار ارائه میشود و به شرکت آنها در افزایش بازدید سایت در گوگل کمک میکند. با سئو کردن سایت، کسب و کار شما در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بیشتر دیده میشود.
امروزه 55 درصد از کسبوکارها، روی خدمات حرفهای بهینه سازی و سئو سایت سرمایه گذاری میکنند. هرچند قبل از اینکه شرکت شما روی سئو سایت تمرکز کند، پاسخ به این دو سوال بسیار مهم است: خدمات سئو سایت چیست و یک شرکت برای بهینه سازی سایت باید چه مواردی را دارا باشد؟
خوب، چرا سئو سایت شما برای کسب و کارتان مهم است؟
درصد بسیار زیادی از کاربران برای شروع کار خود در اینترنت جستجو می کنند. برای مثال برای خرید کادو، خدمات بهینه سازی سایت، آموزش سئو، برای تعمیر لوازم خانگی، برای خرید موبایل و خیلی از خدمات دیگر.
و سئوی سایت شما باعث می شود کاربران که در اینترنت خدمات و محصولات شما را جستجو می کنند به راحتی به شما برسند.
تیم ما خدمات سئو را با جدیدترین الگوریتم های گوگل برای پروژه ها انجام می دهد، تا ترافیک و رتبه وبسایت شما را با روش های ارگانیک بالا ببرد
سئو چطور کار می کند؟
همه چیز از موتور های جستجو شروع می شود (مثل گوگل) هر موتور جستجو خزنده هایی دارد که با وارد شدن به سایت ها و جمع آوری اطلاعات لیست شده آنها را دسته بندی می کند. و بعد از آن الگوریتم های موتور های جستجو روی آن اطلاعات اعمال و رتبه بندی روی سایت ها انجام می شود.
و اینجاست که بهینه سازی سایت (SEO) وارد عمل می شود. سئو باعث می شود که ما به موتور های جستجو بفهمانیم سایت شما در چه حوزه ای است و چه کاری انجام می دهد. و این یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ است که مشتریان را به سایت شما هدایت میکند.
اما یک نکته مهمی که وجود دارد این است که موتور های جستجو به صورت مرتب الگوریتم ها و روش های خود را آپدیت می کنند در و این متخصص سئو است که باید با این آپدیت های جدید گوگل هماهنگ باشد و استراتژی ÷سایت را با همان روش جلو ببرد
سئوکار چیست؟
حالا که با واژه ی سئو و چیستی آن کمی آشنا شدید، آمادگی این را دارید که جواب سوال سئوکار چیست را بدانید! متخصص سئو یا سئوکار حرفه ای، شخصی است که دارای تجربه، دانش فنی و علمی، مهارت و … در زمینه بهینه سازی سایت است. در واقع این شخص قادر است بر اساس تکنیک هایی که بلد است و یا در یک دوره آموزش سئو آن ها را یاد گرفته است، اقدام به بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو کند.
.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت:
۰۴:۵۷:۱۵ توسط:زهرا علی خوش موضوع:
نظرات (0)
قالیشویی یکی از مشاغل با قدمت و پردرآمد در ایران، به خصوص در شهر های پر جمعیتی مانند تهران محسوب می شود. در چند سال اخیر به دلیل ورود بسیاری از کسب و کار ها به سمت فضای اینترنت و سایت، مردم تمایل بیشتری پیدا کرده اند تا بسیاری از فعالیت های خود را در فضای مجازی انجام دهند. به همین دلیل طراحی سایت قالیشویی برای این کسب و کار بسیار لازم و ضروری می باشد. اگر در مورد اینکه یک وب سایت داشته باشید هنوز مردد هستید و یا نمی دانید برای داشتن یک وب سایت مجلل و شیک باید از کجا شروع کنید، با آکادمی طراحان همراه باشید.
چرا به یک وب سایت قالیشویی نیاز دارید؟
دلایل زیادی وجود دارد که باعث شده بسیاری از افراد در صنعت شستشوی فرش و موکت به سمت ایترنت حرکت کنند که در این قسمت ما قصد داریم آن ها را برای شما بازگو کنیم.
عدم توانایی در شستشوی فرش در آپارتماندر کلان شهر هایی مانند تهران، بیشتر خانه ها آپارتمانی هستند و مردم فضا و امکانات کافی برای شستن فرش های منازل خود را ندارند؛ به همین دلیلی گرایش بیشتری دارند تا این کار را به قالیشویی قابل اطمینان و معتبر بدهند تا در کمترین زمان، پایین ترین قیمت و بالا ترین کیفیت بتوانند این کار را برایشان انجام دهند. در این جاست که وجود یک وب سایت باعث معرفی شما و خدماتتان به بهترین حالت به مشتریانتان می باشد.
مشغله زیاد مردم برای پیدا کردن یک قالیشوییاز آنجایی که مشغله های زیادی مانند کار، فعالیت های روزمره، خانه داری، فرزندان و … برای مردمان شهر های بزرگ وجود دارد، تمایل زیادی برای پیدا کردن یک قالیشویی مناسب در فضای اینترنت دارند. اینجاست که شما می توانید تعداد بسیاری از این مشتریان هدف را از طریق وب سایتتان جذب و درآمد خود را چند برابر کنید.
آپشن ها سایت قالیشویی
امکانات و آپشن هایی که در سایت های قالیشویی وجود دارد باعث ایجاد سهولت بسیار بالا در کار شما می شود. دیگر نیازی نیست فردی را استخدام کنید و پاسخگوی تلفن مشتریان باشد. شما می توانید از سیستم های بسیار پیشرفته و عالی در سایتتان استفاده کنید تا دیگر نیازی به تماس نباشد و مشتریان بتوانند به راحتی درخواست شستشوی خود را ثبت کنند
.
سئو سایت قالیشویی
بهینه سازی وبسایت و افزایش ورودی و جایگاه سایت در نتایج جستجوی گوگل با برنامه زمانی تولید محتوا و تبلیغات، لینک یک گوگل شما باشید!
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت:
۰۹:۳۹:۴۳ توسط:زهرا علی خوش موضوع:
نظرات (0)
طراحی سایت فروشگاهی عالی = فروش عالی
با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت
دسترسی آسان و سریع به محصول در طراحی وب سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو قوی نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به وب سایت و برند شما اثر منفی گذاشته و احتمال اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. بنابراین وب سایت فروشگاهی باید دارای ساختار استاندارد برای دسته بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.
اهمیت سیستم جستجو در وب سایت فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند احتمال نارضایتی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. در نتیجه نباید از جستجو های ساده استفاده شود و جستجو پیشرفته را باید اعمال نمود.
ثبت نام کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی
در ساخت سایت فروشگاهی یکی از قسمت های مهم و رایج، بخش مربوط به ثبت نام کاربر می باشد. در طراحی این بخش از سایت باید دقت شود که یک فرم بزرگ با داده های زیاد در مقابل کاربر قرار نگیرد. باید تعدادی اطلاعات محدود در بخش نهایی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و ...
همچنین می توان در مرحله ثبت نام تمامی اطلاعات را از کاربر درخواست نمود تا در مرحله خرید تنها چند فیلد قرار داده شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله دریافت کنید
یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، بخش دیدگاه های مشتریان را فعال کنید...
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۱۰:۳۰ توسط:زهرا علی خوش موضوع:
نظرات (0)
چگونه میتوانم از سایت و قالب آماده استفاده کنم؟
وبلاگ راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی
وقتی صحبت از طراحی سایت میشود اکثر افراد تصور میکنند که راهاندازی سایت کاری سخت و زمانبر است. مثلا به همسایهام که مدرس زبان است گفتم چرا یک سایت آموزشی تاسیس نمیکنی؟ در جواب گفت که طراحی سایت سخت است و زمان زیادی هم ندارم که بخواهم روی سایتم کار کنم. افراد زیادی مثل همسایهام هستند که دوست دارند سایت داشته باشند. اما چون طراحی سایت کار سختی است، هیچ وقت دنبالش نرفتند. میخواهم بگویم که راههای راحتتری هم برای طراحی سایت وجود دارد که به درد این افراد میخورد.
یکی از این راهها استفاده از سایت یا قالب آماده است. اگر به دنبال راهاندازی سایت هستید احتمالا عبارت "سایت آماده" یا "قالب آماده" را زیاد در اینترنت دیدهاید. خیلی از افرادی که قصد تاسیس سایت دارند از ما در مورد سایت و قالب آماده میپرسند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که مطلبی تهیه کنیم تا بیشتر با مفهوم و ویژگیهای سایت و قالب آماده آشنا شوید.
سایت و قالب آماده چیست؟
اول از همه بگویم که سایت آماده و قالب آماده با هم فرق دارند. سایت آماده یعنی این که یک شرکت طراحی سایت به صورت اختصاصی سایتی را طراحی کرده و آن را به چند نفر میفروشد.
این روزها هزینه طراحی سایت اختصاصی آنقدر زیاد شده که فقط شرکتهای خیلی بزرگ، با پشتوانه مالی فراوان قادر به تهیه آن هستند. همین مسئله باعث شده بازار طراحی سایت اختصاصی کمی کوچکتر و محدودتر از قبل شود. به همین دلیل برخی از شرکتهای طراحی سایت تصمیم گرفتند سایتهایی را به صورت اختصاصی طراحی کنند و آن را با قیمت کمتر به چند نفر بفروشند.
آشنایی با اصطلاح سایت و قالب آماده
مثلا هزینه طراحی یک سایت فروشگاهی اختصاصی مثل دیجی کالا از 100 میلیون تومان شروع میشود. مطمئنا این هزینه برای هر کسب و کاری خیلی زیاد است و هرکسی قادر به خرید آن نیست. اما شرکت طراح، یک سایت با کدنویسی اختصاصی و مشابه دیجی کالا و با تمام امکانات تهیه میکند. بعد آن را با قیمت مناسبتری مثلا حدود 2 میلیون تومان برای فروش قرار میدهد. با این قیمت بدون شک افراد بیشتری قادر به خرید سایت هستند. به این نوع از سایتها اصطلاحا سایت آماده میگویند.
اما قالب آماده قضیهاش متفاوت است. اگر برای ساخت سایت از سیستمهای مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده کنید، تعداد زیادی قالب رایگان و پولی برای آن پیدا میکنید. به این قالبها که از قبل تهیه شدهاند، قالب آماده گفته میشود. اما در کنار قالب آماده میتوانید از یک شرکت طراحی سایت بخواهید که با توجه به سلیقه شما یک قالب اختصاصی برای سیستم مدیریت محتوای سایتتان تهیه کند. برای آشنایی بیشتر با انواع قالبها میتوانید مقاله «طراحی سایت؛ قالب آماده یا قالب اختصاصی؟» را مطالعه کنید.
پس باید بگوییم که سایت آماده در واقع شامل یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) اختصاصی به همراه قالب اختصاصی است که به چند نفر فروخته میشود. اما قالب آماده فقط یک قالب با طراحی اختصاصی است که برای سیستم مدیریت محتوای عمومی طراحی شده و به چند نفر فروخته میشود. به همین دلیل قیمت سایت آماده به مراتب بالاتر از قالب آماده است. برای اینکه بیشتر با سیستم مدیریت محتوا و انواع آن آشنا شوید بهتر است مقاله «هرآنچه باید در مورد سیستم مدیریت محتوا بدانید» را مطالعه کنید
وب سایت و قالب آماده چه مزایا و معایبی دارد؟.
طراحی سایت با قالب اماده چه مزایا و معایبی دارد
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت:
۰۹:۰۳:۲۴ توسط:زهرا علی خوش موضوع:
نظرات (0)